ABD'nin çelik ve alüminyum ithalatına uyguladığı gümrük vergileri %50'ye çıkıyor
ABD Başkanı Donald Trump, ülkesinin çelik ve alüminyum ithalatına uyguladığı mevcut gümrük vergisini 4 Haziran Çarşamba gününden itibaren yüzde 25'ten yüzde 50'ye çıkaracağını duyurdu.
Tepkin Ne?
Harika
0
Kötü
0
Sevdim
0
Komik
0
Şaşırdım
0
Üzücü
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)